info@bergjegeluk.nl

Mozekesweg 7
5575XL Luyksgestel

0497-229049

Veelgestelde vragen

Bestelling

Plaats je producten in je digitale winkelmandje. Als je de bestelling plaatst met je Bergje Geluk account gaat dit nog sneller. Ook zonder account kun je natuurlijk bestellen.

De met de levering gepaard gaande verzendkosten worden voorafgaand aan het moment van bestellen op de website gepubliceerd, evenals de wijze van verzending. Bij een bestelling van meer dan 50 euro is verzending gratis.
Een reeds geplaatste order kunnen we alleen nog tegenhouden als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Natuurlijk kun je de bestelling na ontvangst weer aan ons retourneren. Helaas komen dan de verzendkosten wel voor eigen rekening.
Je bestelling kun je alleen nog wijzigen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice om uw bestelling te wijzigen.

Betaling

U betaalt uw bestelling vooraf via iDeal voor Nederland en Bancontact voor België. 

Bezorging

De kleinere producten versturen wij per reguliere brievenbus post. Je hoeft hiervoor niet thuis te blijven! De brievenbus post is niet voorzien van een Track&Trace-code. Neem bij twijfel of problemen toch altijd even contact met ons op.

De grotere producten versturen wij per pakketpost. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin de Track&Trace-code. Met deze code kun je het pakket volgen.

Alle orders worden direct verwerkt en bij voorkeur dezelfde dag verzonden.

De bestellingen worden de volgende werkdag afgeleverd. Helaas kan de brievenbus post heel soms enige vertraging hebben. Hier hebben wij geen invloed op. Neem bij twijfel of problemen toch even contact met ons op.

Buiten Nederland kan de bezorging soms iets langer duren, afhankelijk van het land van bestemming.

Controleer De Track & Trace code van het pakket
Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

Controleer het bezorgadres
Kijk of het bezorgadres dat je hebt ingevuld klopt.

Controleer of je bericht hebt in je brievenbus
Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Kijk of daarop is aangegeven waar je pakket is.

Neem contact met ons op als u alles heeft gecontroleerd en toch geen pakket heeft.

Maak een foto van de beschadigde bestelling en mail deze foto met beschrijving direct na ontvangst naar info@bergjegeluk.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Retourneren

Ja dat mag. Bergje Geluk doet er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht het bestelende artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u het binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling retour melden op onze website.

Nadat je je retourzending hebt aangemeld, kun de retour bij voorkeur in de originele verpakking sturen naar:

Bergje Geluk
Mozekesweg 7
5575 XL LUYKSGESTEL

Mocht je de originele verpakking niet meer hebben, gelieve het product dan in een andere deugdelijke verpakking retour te zenden. Zorg ervoor dat de envelop of het pakket voldoende gefrankeerd is en geef duidelijk aan wie de afzender is. Voeg de pakbon toe en verpak het product zo, opdat we het in nette staat ontvangen.

Je bent zelf verantwoordelijk dat wij jouw retour in goede orde ontvangen.

Klachten

We zullen er alles aan doen om onze naam waar te maken en u een Bergje Geluk te bezorgen. Het zou echter helaas toch kunnen voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We verzoeken u dan om uw klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bergjegeluk.nl. We zullen alles in het werk stellen om de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.